mandag den 28. september 2009

Meeting Outfit


Et forsinket outfit billede fra i torsdags hvor jeg havde et vigtigt møde i København. Jeg havde dette på: hvid skjorte fra Comme des Garcons for hm, jakke fra Max Mara, silketørklæde fra Oscar de la Renta, sorte jeans fra Topshop, Lakbælte vintage, lakstiletter fra Nine West, uldfrakke fra Bruuns Bazaar, dynetaske fra Gerry Weber.

Vinterfrakken er på tiende sæson og den har vist sig at være et fantastisk fund fra Bruuns Bazaar. Den er enkel i snittet og rigtig dejlig varm, samtidigt med at den er elegant. Den er med skjulte knaplukning, figursyet og overfladen på stoffet er med smalle riller. Til trods for at min mand ofte har spurgt, om jeg ikke snart skal smide den ud og han har endda købt en anden dyr vinterfrakke til mig siden hen, så nænner jeg altså ikke at skille mig af med den. Jeg har ledt efter en anden enkel sort uldfrakke som skal erstatte den, men forgæves. Jeg synes ikke det er nemt, da uldfrakker ofte har en blød ulden overflade, som jeg ikke kan lide. De er ikke figursyet og ikke så enkel i udtryk som denne her. Ikke nok med det så passer frakken perfekt til mig på ærmer og skuldre. Også kan jeg godt lide længden på denne som går lige over knæet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar