fredag den 4. september 2009

Kan du lide slanger?



Jeg er ikke den store fan af slanger af den levende art, men når det kommer til slangeprint så er det noget helt andet. Det leder mig til at fortælle, at jeg i dag for første gang har mine faux slangeskindsleggings på og de er dejlige behagelig at have på. Derudover har jeg min nye strik fra h&m, jeg synes faktisk den er varm, tiltrods for den har "store huller" Den er lavet af 62% acryl, 13%wool, 13% polamid, 7% mohair, 5% other fibres, tilsammen danner de vist et ret hot makker par. Så jeg synes strikken er perfekt til efterår og vinter hvor kulden nærmere sig. Indenunder har jeg en langærmet v-hals t-shirt fra h&m i en brun farve, så de mørke nuancer bliver fremhævet i strikken. Jeg har mine brune støvler med wedge fra Ash på. Dem kan jeg gå flere kilometer med, hvis jeg har lyst for de er simpelthen så lækre at gå med. Dem brugte jeg også i stor stil da jeg var højgravid med vores søn og ingen problemer med at holde balancen med en stor mave :-)

1 kommentar:

  1. Ihh superlækkert outfit og de brune støvler passer jo perfekt til!

    SvarSlet