søndag den 6. september 2009

Another biker boots

Jimmy Choo




Monki

Bikerstøvler i alle udformninger er jo en af efterårets hotteste støvle man kan vælge til fødderne. De kan fås med/uden remme og med/uden nitter. Jeg prøvede i sidste uge en støvle fra Magasin´s eget mærke Mags. Støvlen ligner den øverste støvle fra Jimmy Choo på en prik. Nu har jeg ikke selv haft muligheden for at prøve og gramse the real thing fra Jimmy Choo, men den fra Magasin var rigtig rar at gå i. De er dejlige bløde, med foer og jeg kan godt lide at skaftet er 3/4 højt. Jeg kan desværre ikke finde noget billede af dem, men hvis du har Magasins eget blad liggende, så er de at finde der også. De koster 800,- og i ægte skind.
Another new craving.

Det andet par er fra Monki og til 400,- som jeg synes er en rigtig fin pris for sådanne en støvle. Nu har jeg jo mine Notabenes signaturstøvle, som jeg er glad for, men hvis ikke, så skulle denne her helt sikkert tjekkes nærmere ud.


Nedenstående kunne jeg godt tænke mig at eje og have på til vinter. Støvlen vist forneden er fra Strategia .

i'm so tired



2 kommentarer:

  1. Kan støvlen fra monki købes på nettet? :-)

    SvarSlet
  2. hej,

    det er et gammel indlæg, så tror ikke længere den kan fås online.

    /Chau

    SvarSlet