tirsdag den 22. september 2009

Last Saturday


Sidste lørdag var vejret jo sommerligt og der havde jeg de her "nye" shorts på. Hele familien var i børnehaven, fordi der var arbejdsdag for de forældre som havde lyst og overskud til at bruge deres lørdag med at skrubbe toilet, male vægge, dørkarme, ordne og reparere legepladsen. Jeg malede vægge og dørkarme. Vi fik røde og ristede pølser ad libitum med saft, sodavand og øl. Puhaaa... anyway vi var der i 4 timer også tog vi hjem fordi vores søn kastede op, fordi han ikke er vant til at spise 3 røde pølser og bælge om kamp med rød saft. Jeg skulle også i byen senere på aftenen, en rigtig tøseaftenen med 10 piger med spisning og bar senere i det Københavnske natteliv, så det passede fint at jeg lige kunne nå hjem til en powernap. Til malerarbejdet havde jeg dog en sort t-shirt på og mine gamle sneakers fra Diesel.
Til tøseaftenen havde jeg min sorte læderkjole på med snører i ryggen fra Diesel, indenunder en grå t-shirt, mit nye chunky sølv perlehalskæde fra hm, notabene støvler, rød/sort ternet jakke fra Topshop, tasken blev Mickey mouse guld tasken.

Dagen inden altså fredag, var jeg hjemme hos min veninde Line, som er gravid i 4 måned. Hun havde brug for hjælp til at sætte en masse outfits sammen uden at skulle gå ud og investere i alt for meget "graviditet" tøj. Vi nåede at gå igennem det meste af garderoben, og der røg også en del fejlkøb ud.
Jeg havde bla. stylet en del outfits med ovenstående shorts jeg har på fra Diesel, men det viser sig at hun ikke længere kan passe dem. Så dem fik jeg af hende :-) de er dog alt for store, som man kan se på billedet. Man må sige at det er boyfriend shorts for de har tilhørt min venindes kæreste.
Det er iøvrigt hendes vintage sølvbælte jeg har lånt. Soltop fra soaked in luxury, sølvsandaler fra Oasis.
NB! jeg taler i mobil i de første to billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar