lørdag den 5. september 2009

Konkurrence # 2 - leopard scarf



Jeg har besluttet mig at udlodde dette leopard tørklæde hos mine faste læsere. Det er i leopard print og aflangt, lavet i chiffon. Dyreprint er jo et af de helt store hit til efteråret og man behøver faktisk ikke mere end et tørklæde for at være med på den bølge. Mit tørklædeskuffe bugner af tørklæder og tørklæder med dyreprint. Så jeg tænkte det kunne være en af mine faste læsere kunne få glæde af en af dem kvit og frit. Det eneste du skal gøre er at til at melde dig på faste læsere listen og lige skrive en kommentar med dit navn, så jeg ved du er interesseret i tørklædet :-) Hvis du allerede er tilmeldt faste læsere, så må du også gerne lige skrive alligevel, for på den måde ved jeg at du vil være med i lodtrækningen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar