tirsdag den 1. september 2009

Måske en af årets sidste sommerdag



Jeg har denne kjole på i dag fordi jeg tænkte at jeg gerne vil nå at lufte den inden det dårlige vejr kommer i løbet af ugen. Det er ihvertfald det, der er blevet spået om af meteologerne. Jeg håber ikke de har ret for en gang skyld, for vejret ifølge dem byder ikke andet end regn og skyer resten af ugen. Jeg ville ønske sommeren kunne vare mindst en måned mere.


Kjolen er fra h&m og den er også en af mine favoritkjoler i skabet, fordi stoffet på den er let bæk og bølge agtigt. Det giver kjolen et naturligt løft så den ikke falder tungt. Der er ikke noget som holder skørtet op, som hvis det havde været tyl. Jeg føler mig altid fin i den og lidt prinsesse i den. Jeg har mine guld/sølv sko fra Ápair på og mit second hand elastik bælte med guldblade fortil. Jeg kan godt lide at mit fodtøj og bælter som oftest har samme nuancer og på den måde samler outfittet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar