fredag den 25. september 2009

Chanel´ish jacket


Jeg har dette på idag.
nye jeans fra Topshop, hvid undertrøje fra netto, blondetop hm, ruskindstøvler bianco, boucléjakke hm, div perle- og halskæde, skullring glitter, nittearmbånd hm, ur omega constellation.



Jeg havde et vigtigt møde i går i København, et så vigtigt møde at det kan ændre min nuværende dagligdag. Jeg kan desværre ikke sige mere, men det betød så at efter mødet der havde jeg rigelig tid til at gå og ose i København. Og det er ikke så tit, skal jeg lige hilse og sige :-) Jeg var et smut forbi Topshop, COS, Zara og HM på Amagertorv, jeg blev nødt til at se hvad der var kommet på hylderne hos alle mine favorit highstreet butikker (farligt for pengepungen). Topshop har fået en stor del af Christopher Kanes kollektionen hjem og meget af det så også lækkert ud, men jeg holdt pungen tæt ind til kroppen, for jeg har allerede shoppet et item fra ham via deres onlineshop :-)

COS har en lækker oversize uldfrakke, som har vide ærme åbninger, men dog ikke lange ærmer. Den bliver lukket med en bred sort elastik fortil. Den kostede vist 1499,- Den kunne godt være en dejlig alternativ til vinter med det lidt futuristiske udtryk. Men jeg hang den dog tilbage, fordi jeg har rigelig med overtøj til vinteren og med de helt åbne ærme gab, ved jeg ikke lige hvor praktisk det er til vinter.

HM på Amagertorv havde netop lige fået deres Divided Exclusive kollektion ind af døren og det var iflg. ekspedienterne gået rigtigt stærkt. Ved 13-tiden var halvdelen af kollektionen solgt. Jeg sværmede omkring den efterhånden ret så hypet bouclé "chanelish" jakke med nitter ved hals udskæringen, men den er også populær for der hang kun 5 tilbage i str. 38. Jeg synes dog den var lidt stor i størrelsen, hvilket overrasker mig da Divided plejer at være små i størrelserne. Jeg så heldigvis en udstillingsmodel og bad om at få den ned og den viste sig at være en str. 36 og den passede meget bedre. Jeg synes sådanne en jakke skal sidde til. Da jeg gik rundt igen så jeg at de 5 jakker var væk fra stativet. Så jakken kom med hjem sammen med ruskindsnederdelen som jeg havde annulleret tidligere online. Men jeg synes den er lavet i et ret lækkert blødt ruskind og længden passer mig perfekt. Jeg stod også med bikerjakken som jeg havde bestilt tidligere online, men den levede slet ikke op til forventninger. Læderet var kedeligt mat og stift, nitterne så billige ud på reverset og til sidst synes jeg den var for kort. Så den lod jeg hænge.
Men ellers var de grå stressed jeans og det store sølvhalsmykke tilbage da jeg gik, men der var kun 4 tilbage. Jeg har brugt halssmykket ret flittigt og jeg får rigtige mange komplimenter og folk forstår ikke at det er fra hm.

I Zara fik jeg købt et par støvler, mere om det senere. Der var også lækre ting derinde, de havde blandt andet fået en 3/4 lang faux leopardfrakke hjem og de havde også en lækker sort tibetlammeskindpels vest...rigtigt nice, som jeg gerne ville have med hjem, hvis ikke penge var et issue.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar