tirsdag den 8. september 2009

Bluebird Indian Summer




Jeg har haft dette outfit på idag. Kjole fra hm, quiltet vest fra Nümpf, sko fra hm, ur fra Pilgrim.

Manden ringede og spurgte om ikke hele familien skulle mødes i Kgs. Have og bestille pizza og sushi og nyde sensommeren. Vejret i dag har jo været fantastisk på dette årstid. Så som sagt så gjort, jeg hentede lillemanden. Han kom hjem og fik et karbad og fik alt sandet ud af håret. Jeg skyndte mig et hurtigt brusebad, skiftede til en anden kjole, pakke en kurv med tæpper og ekstra tøj. Også cyklede vi afsted til stationen. Jep, jeg vovede mig ud på DSB igen, og det gik heldigvis fint at komme frem med S-tog og metroen til Kgs. Nytorv. Så vi nød solens sidste varme stråler med pizza, sushi, hyldeblomt og kildevand i Kongens Have.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar