torsdag den 17. september 2009

Me in a vintagedress and fur


Dagens outfit er: den sidste og 8 vintage kjole jeg ikke har fået vist jer. Den er super dejlig at have på og perfekt til det vejr vi har pt. især om morgenen kan det være ret koldt. Jeg tog min kanin pelsvest fra Stella nova og en unika blomsterbroche fra Urban Factory udover for at holde varmen, lædertaske med nitter topshop og brune støvler fra Maloles.

Jeg går hjemme idag og er ved at lære min nye computer at kende, som jeg købte i går. Denne gamle brød simpelthen sammen, heldigvis nåede min mand at tage en back-up på det hele inden da. Så nu har jeg fået en større en med stor skærm og med meget mere harddisk til at gemme alle mine mange outfitsbilleder :-) blandt andet.
Jeg skylder Jer også en del outfits billeder for de sidste par dage, men jeg har simpelthen haft så travlt at jeg ikke har kunne overskue det, plus at den gamle computer har brokket sig gevaldigt de sidste par dage og til sidst gav den også op.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar