onsdag den 13. januar 2010

Wearing benie and my new boots


t-shirt til støtte for aidsfonden af hm, blazer fra hm (10 år gammel) som jeg har sat nitter på, jeans model Jamie super ultimate skinny fra Topshop, læderbælte fra genbrugen, cashmere overknee strømper fra Holly Golightly, benie og halstørklæde fra Monki, leofrakke fra Zara, brune biker boots ukendt.

Dagens outfit.

Jeg fik mine brune bikerboots med posten i dag. Det gik sørme hurtigt. Jeg har byttet mig til dem på TS, så det er jo dejligt. De er i fin stand og jeg kan godt lide at de har fået patina. De er i tykt kernelæder med lædersåler og de er lige sådanne et par støvler jeg har ønsket mig. De ligner Frye støvlerne på en prik. De er super behagelig at have på. Jeg er så glad for dem!

I dag tog jeg ind til København igen i denne uge. Turen skyldes fordi mine tanker har kredset om en blazer jeg fik prøvet i Zara forleden dag, men som jeg ikke fik købt. Så jeg måtte derind igen og tjekke den ud. Det var ret heldigt for der var kun en tilbage og den kunne jeg passe. Og jeg gik derfra kun med den i, men nu har jeg altså også shoppe stop. Jeg viser lige hvad jeg fik når jeg får taget billeder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar