fredag den 8. januar 2010

the military coat



Jeg fandt denne gråbrune uniforms inspireret frakke på min udsalgstur i sidste uge. Den er i uld og jeg elsker den strikkede ribkant ved halsen og ved ærmerne. Da jeg kom hjem med den, fik jeg idéen om at sætte medaljoner og skulderpynt på den - som Balmain har gjort før mig. Susie fra stylemeupplease har også fået idéen med en uniformsjakke hun har købt. Hun er i fuld gang med at kigge efter medaljer på Ebay og er så sød at have mig i tankerne :-)
Er spændt på at se hvad hun finder.



1 kommentar:

  1. God ide, uniformslooket er også bare en klassiker. Jeg lavede i oktober min egen version, dog også med lidt frynser-det er jo lige mig
    prøv at se her: http://fashionistaen.blogspot.com/2009/10/diy-uniformsjakke.html
    God fornøjelse med jakkeprojektet:)
    /karin
    fashionistaen.blogspot.com

    SvarSlet