fredag den 1. januar 2010

Happy New Year!












“Noctambule” Fashion Editorial by Terry Richardson for Vogue Paris

Godt nytår til alle mine læsere!
Håber I alle havde en god aften og kom godt ind i det. Jeg havde en dejlig aften med min familie med masser af dejligt mad bestående af mange slags skaldyr og fisk. Det er jo en af mine favoritmad. Der blev tømt 5 flasker forskellige champagner, masser af øl, og drinks. Vi har ihvertfald ligget brak en stor del af eftermiddagen til trods for vi først stod op kl. 10. Dagen har også gået med oprydning fra festen, især confettien var svært at komme af med :-) som var overalt. Jeg vil også lige benytte lejligheden for at sige tak for året der er gået og for jeres kommentarer. Jeg håber, I er friske på endnu et år. Godt nytår!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar