torsdag den 28. januar 2010

my new thigh high boots

tshirt hm, hvid blazer second hand, velour shorts hm, strømper falke


grå t-shirt hm, velourshorts hm, bikerjakke zara, strømper falke


grå t-shirt hm, bikerjakke zara, velourshorts hm, strømper falke, faux pelsvest vila

Et par outfit med mine nye thigh high boots fra Zara, som jeg har tænkt mig at bruge når sneen er smeltet. Det eneste til forskel er en t-shirt og en jakke på outfittene. Kan I se hvor inspiration er fra? ;-)
Den hvide pelsvest er faktisk kommet med posten i dag og er en del af en byttehandel lavet i TS.
Jeg elsker byttehandler fordi begge parter selv kan vælge hvad man helst vil have, også forhåbentlig få noget man kan bruge. Det er jo næsten gratis, det er porto man kommer til at lægge ud selv.


2 kommentarer:

  1. Hej,

    Super god blog som jeg følger dagligt.
    Hvor var det godt for din du fandt disse støvler. Er nødt til at vide: Hvad måtte du af med og ved du hvilke størrelser der er tilbage?
    Mange hilsner fra Henriette

    SvarSlet
  2. Hej Henriette,

    Jeg er rigtig glad for at du læser med.
    Jeg kom af med 399,- og de havde kostet 1499,- så det var jo en god pris. Jeg synes ikke at jeg så flere derinde. De lå nemlig alene på hylden.

    /Chau

    SvarSlet