onsdag den 27. januar 2010

almost the same


stribet bluse second hand, blazer zara, tubenederdel att. strømpebukser hm, overknee strømper hm, overknee støvler shoebiz, (leopard coat Zara og monki striktørklæde og pelshue baum und pferdgarten - ses ikke)


Jeg har dette på idag, og jeg synes jeg er totalt uinspireret. Det er det samme igen synes jeg. Lige pt. har jeg en del arbejde der skal gøres, så det vigtigste for mig pt. er at det er behageligt og varmt i denne kolde vintertid. Så jeg ender ofte med tykke strik strømpebukser som her og en enkel tubenederdel. Har du ikke noget som du gang på gang ender med at tage på?

Dagen i dag synes jeg har været utrolig smuk med alt det sne vi har fået og det er stadig koldt. Jeg var ude og skrabe sne på fortovet to gange og salte det, men man kunne ikke se, at det havde været gjort efter kort tid for sneen faldt konstant.
I dag skulle jeg ind til København i snevejret og det var vigtigt at det var varmt og behageligt tøj. Så jeg endte med ovenstående. I samme lejlighed besluttede jeg at returnere de blå denimbukser med lapperne som jeg fik købt sidst jeg var derinde. De var lidt for ekstreme og jeg tror ikke jeg vil kunne kombinere dem med det tøj jeg har i forvejen. Jeg var også forbi Gina Tricot for at prøve den nude farvet blazer som jeg har vist her tidligere. Men den faldt desværre ikke så heldig ud, jeg blev skuffet. Kvaliteten var ikke som jeg havde håbet på, stoffet så bomuldsagtigt ud og krøllet, modellen var også for lang synes jeg. Jeg skulle helt ned på en str. 34 for at den sad nogenlunde til.

Jeg havde ikke uanede tid i dag, så jeg gik den "sædvanlige" rute...hm og Zara. Og jeg endte med noget fra begge steder hvilket ikke var meningen, men en af tingene havde jeg luret på i længere tid og har været udsolgt - også spotter jeg den ud netop i dag, hvor begge butikker har udsalgs slutspurt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar