lørdag den 2. januar 2010

new skull tank top



Jeg købte en anden julegave til mig selv lige før jul :-) Tank toppen med skull havde jeg haft kig på før, men hængt den tilbage, men da jeg så den igen lige før jul synes jeg stadig den var fin. Jeg kan godt lide at den er asymmetrisk forneden og den bare hænger ned. Så haps haps - iøvrigt den sidste tilbage i min størrelse da jeg fandt den. Jeg har set Charlotte Anderberg også har købt den og hun har iøvrigt en rigtig god blog og lækker garderobe. Jeg synes den er fin og rå med dødningehovedet på, den falder fin og det enkle snit med den asymmetriske kant forneden kan jeg godt lide. Jeg tror den vil være fin stukket ned i et par jeans og mine hvide broques/snakeskins flade sko til.

5 kommentarer:

  1. Uh den er fiks! Er det mig, der er blind, eller står der ikke, hvor den er fra? ;)

    /Maria

    SvarSlet
  2. Den er fra hm divided. Fik det ikke skrevet så du er ikke blind.

    /Chau

    SvarSlet
  3. Tak, den skal jeg på udkig efter. Kan nemlig rigtig godt lide motivet samt det asymmetriske snit.

    God søndag.

    /Maria

    SvarSlet
  4. @the divinitus,
    Thanks,

    @Maria,
    ja, den er rigtig fin.

    /Chau

    SvarSlet