fredag den 22. januar 2010

black lace skirt



Jeg fandt også denne sorte nederdel på udsalg i går i hm til blot 50,- Den er fra deres trend linie. De er ret små i størrelsen for jeg måtte helt op i en str. 40 (er normalt str. 34) Der hang en str. 34 og en str. 40 og den i str. 34 så meget meget lille ud i livet, så jeg var sikker på at jeg i hvertfald ikke kunne skrue mig ned i den. Heldigvis passede str. 40 mig fint ;-) Jeg synes den er ret sød - jeg er jo en sucker for blonder og denne blonde synes jeg er ret fin, fordi den er syet med små kantbånd i selve blonden.
Jeg fandt forresten også de prikkede strømper i hm.

Iøvrigt har jeg dette på: t-shirt fra genbrugen, sølvbælte i livet (lånt af veninde), lakstøvletter fra Paul Smith, læderjakke fra divided

Ingen kommentarer:

Send en kommentar