mandag den 4. januar 2010

første almindelig dag efter ferien


Så er vi tilbage til hverdagen efter en dejlig lang juleferie. Jeg har nået en hel masse i dag og har bl.a. handlet ind til at lave en asiasisk rejesuppe med lidt kylling og glasnudler, som jeg har set Berlingeske i lørdags. Jeg var jo forbi mor og far og fik lige nasset en masse ingefær, chili og citrongræs. Jeg har allerede været i fuld gang en godt times tid med at lave kyllingenfonden, så hele køkken alrummet dufter af suppe med kyllling og en masse krydderier. Den skal stå og små simre en times tid inden kyllingen skal op og suppen sies hvorefter den skal koge videre en time igen. Jeg er lidt spændt på at se hvordan det kommer til at smage for jeg har ikke lavet den før.

Jeg har dette på idag, råhvid skjorte fra genbrug, lang uld cardigan fra hm, uldstrømper hm, tubenederdel fra gina tricot, brune støvler fra Maloles, grønt bælte fra hm, aflangt silketørklæde i tre farver fra Filippa K.
Det nyeste herfra er skjorten og støvlerne. Resten er noget jeg har haft i længere tid.

3 kommentarer:

  1. Du ser bare super cooperate-cool ud! Flot outfit :)

    SvarSlet
  2. Jeg bliver så glad for gode kommentarer :-) tusind tak.

    /Chau

    SvarSlet