søndag den 17. januar 2010

in a lacey mood


I dag søndag har jeg været ret så ugideligt fordi manden og jeg var oppe til kl. 2 i nat. Så vi sov til kl. 10 hvor sønnike ca. kl. 9 krøb ind i vores dyne og blundede videre. Vi fik lidt travlt da mine forældre havde inviteret os til frokost hos dem kl. 11 til Wonton suppe med nudler til. Det er bare luksus frokost i verdensklasse. Min mor står selv og laver fyldet og laver små pakker af dem. Hele familien elsker det og mine forældre laver altid dobbelt portioner til os, for de ved vi er grovæder, når det gælder Wonton. Så de obligatoriske 7-8 stykker wonton pr. person rækker altså ikke til os. Vi fik hver 17 stk... og blev vi mætte? Ja tak, på en dejlig måde. Vi sluttede af med en af mors hjemmelavede isdesserter. Tak mor!

Så dagens middag hos os består bare af rester af hjemmelavede kylling i karry til sønnike og da jeg altid laver rigelig sovs i retten så tilsætter jeg kæmperejer til manden og mig. Vi skal have ris til.

Dagens outfit bestod af:
blondebluse fra genbrugen (som iøvrigt er til salg på min salgsblog)
leggings fra trend, som jeg har købt på udsalg
læderjakke fra Zara
støvler fra Cos

3 kommentarer:

  1. Hvor har du købt dine trend leggins? :-)

    SvarSlet
  2. hvor har du købe din trend leggins? :)

    SvarSlet
  3. Dem købte jeg i Ballerup centeret, men jeg så dem også i byen.

    /Chau

    SvarSlet