fredag den 15. januar 2010

Leggings with faux leather and the aviator jacket





Dagens outfit:
Jeg fandt disse leggings med fake læder på knæene i Divided. Jeg var på udkig efter et par sorte leggings og fandt disse som jeg synes er rigtige fine med "læder" detaljen ved knæene. Jeg har strik bluse på fra Monki købt på udsalg, støvler fra Dr. Martens købt på TS, aviatorjakken i lammeskind fra Zara købt på udsalg.

Nedenstående modelbillede fra Zara Lookbook autumn 2009, hvor modellen viser aviatorjakken. Iøvrigt et inspirende billede.


2 kommentarer:

  1. Uha er helt vild med den jakke - hvad måtte du slippe og ved du om den er mulig at opstøve i Zara?

    SvarSlet
  2. Tak, den er også rigtig lækker og varm. Jeg gav 1149,- for den sat ned fra 2699,-

    Der var en tilbage i str. S, men det er længe siden så jeg tror ikke de har den mere. De er små i størrelsen og jeg valgte en str. L, da jeg gerne vil have den lidt stor i det. Bare så du ved det hvis du vil prøve at finde den på Ebay eller andet sted.

    /Chau

    SvarSlet