fredag den 22. januar 2010

Jeg elsker sorte jeans og grå t-shirts


Der røg lige et par sorte jeans med hjem i går. Det er jo ikke nogen hemmelighed at jeg elsker sorte skinny jeans. Ligesom læderjakken burde være i alle kvinders/pigers garderobe, så går man heller ikke helt galt i byen med et par sorte jeans. Jeg fandt disse jeans med detaljer ved knæet og med lynlås i anklen. Disse her er fra hm og var også nedsat. Den grå t-shirt er også derfra og jeg kan godt lide den grå farve, den baggy facon og at den er let
transperant. En enkel god basis t-shirt til 30,- så haps haps :-)

Jeg fandt også de grå kabelstrikkede håndledsvarmere derinde til en 20,-
Jeg får tit kolde hænder og håndled om aftenen når jeg sidder og blogger :-) så her vil de være super, også er de jo også geniale når man som her har en 3/4 jakke på.
Den grå læderjakke er fra Nué.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar