onsdag den 13. januar 2010

new lipstick and blush







Jeg var forbi Matas igår for at bytte den sidste julegave og så der var udsalg på enkelte produkter fra L'Oréal og Maybelline. Så jeg hapsede lige to læbestifter fra serien L'Oréal Color Riche no. 704 Eva Longovia og denne pure blush mineral fra Maybelline. Læbestiften havde jeg stået og kigget på lige før jul, da den jeg har i forvejen næsten er brugt. Så det var godt jeg ikke købte den der til fuldpris :-) Denne farve er udgået så jeg skyndte mig at købe de sidste to de havde tilbage i denne farve. Jeg er rigtig glad for farven fordi den går godt til min teint og mørke hår. Jeg synes den holder overraskende godt og tilfører mine læber med fugt samtidigt.

Pure blush mineral pudderen er jeg lidt spændt på for jeg kender den ikke, men jeg har haft god erfaring med mineral pudder, så mon ikke den også er fin. Farven hedder quartz peach.
Tog lige en basecoat med i købet til neglene :-)
De kostede 20,- stykket, hvilket er et kup, da jeg husker læbestiften kostede ca. 130,-

Jeg fik endda penge tilbage til trods for at jeg gik derfra med 4 ting :-)

edit: Jeg har købt 3 læbestifter og to blush yderligere... i en anden Matas, og der kostede blushen kun 10,- :-) min mor skal have den ene af læbestifterne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar