søndag den 3. januar 2010

Dagens grå nuancer





Hele familien sov længe i dag, faktisk til kl. 10 :-) skøøønt, og blev vækket af telefonen. Det var min mor som spurgte om vi ville komme til frokost. Om vi ville, så det var hurtigt ud af sengen og afsted ud til mine forældre. Det var meningen vi ville handle lidt småting på vejen hjem i Føtex, men der var en enorm menneskemængde så vi droppede det. Ellers har dagen stået med praktiske ting som vaske sengetøj og hænge alle vores uldtrøjer, jakker, plaid ud på terrassen.
Det har været rigtigt koldt i dag - termometeren viste -8. Uld har godt at komme ud og lufte når det er frostklart, så vi skyndte at hænge så meget ud som overhovedet muligt. Frosten virker rensende og friskt. Spændstigheden på ulden bliver som ny.


Jeg havde dette på i dag. Jeg har fået en ny strik...ahem... :-) som kom på i dag. Det er den stribet lange bluse som er i tynd strik med raglanærmer. Den er fra Zara. Jeg tror, det er det eneste tøj jeg har som har raglanærmer. Den er strikket i tynd strikkvalitet og dejlig blød at have på.
Den grå blazer i boyfriend stil er fra Topshop og blomsterbrochen er fra Pilgrim. Begge er købt i foråret. Brochen købte jeg fordi den får mig til at tænke på Chanels camelia broche, også fik jeg den til halvpris.
De grå velour leggings er fra hm, overknee strømper i cashmere og støvler fra All Saints.
Jeg satte dette sæt sammen udfra min nye strik og selvom den er i sort og hvid, så synes jeg at dens udtryk er i nuancen grå, da strikken er let transperant. Jeg satte de grå velour gamasher til fordi strikken er lang og kan fungerer som tunica eller kjole. Ja, så elsker jeg bare at have gemasher på. Jakken kom på for ikke at fryse og det blev lige netop den, fordi den er lang og grå. Støvlerne som er inspireret af Ann Demeulemeester blev sat til fordi de er mere grålige i farven end sorte, farven hedder vintageblack.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar