fredag den 29. januar 2010

H&M trend jeans med lapper

foto: carolinefeber.se



Jeg har fået nye jeans. De er fra hm trend og er helt klart inspireret af Chloé sommer jeans SS10. De er dog mere smalle i snittet end Chloés. Jeg synes faktisk pasformen er rigtig fin, som minder meget om Cheap Mondays. De er højtaljet og det kan en "lille" pige som mig godt lide fordi man får lidt længere ben af det :-) Der er stræk i dem og de er gode at have på. De er dog små i størrelserne, jeg måtte op på en str. 38 og er normalt en str. 34. Jeg kunne godt klemme mig i en str. 36, men den sad også bare til. Jeg vil gerne have muligheden for at have en bluse i og samtidig ikke føle mig klemt.


pris: 349,- fås i hm hvor der er trendlinie.

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker dem!!! Øv at der ikke er Trend i Odense..flotte til dig:)

    SvarSlet
  2. Tak skal du have. Æv, I ikke har Trend i Odense. Mon ikke det snart kommer?

    /Chau

    SvarSlet