tirsdag den 26. januar 2010

aviator with snakeskin shoes



Et random outfit som består af:
grønne bukser fra genbrugen, skjorte med skull fra hm, sko fra Jimmy Choo for hm, aviatorjakke fra Zara

Skoene kan stadig fås hos hm online og til nedsat pris. De var det eneste par sko fra Jimmy Choo kollektionen for hm jeg gik efter og jeg har ikke fortrudt på noget tidspunkt. De andre høje stiletter fra kollektionen blev utrolig hyped og flotte så de ud, men jeg ville bare aldrig kunne komme til at gå med dem. Til sidst blev jeg ærlig talt også lidt trætte af dem fordi de var så eksponeret hele tiden at man blev lidt træt af dem inden de kom ud i butikkerne. Kender I ikke også det?

Grunden til at det blev disse her var at jeg synes de var enorm dekadente på en måde. Det at mikse "slangeskind" og sætte nitter og similisten på var anderledes dekadent. Også tilmed på en flad sko som mindede om en herresko, hvilket jeg på det tidspunkt også cravede vildt. Alt det til sammen syntes jeg og synes stadig er en fed kombi. Så love at first sight!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar