lørdag den 9. januar 2010

dagens prikker

sort top med skulderpuder, prikkede jakke, bælte fra genbrugen, kort nederdel fra Gina Tricot,
støvler fra Zara


Jeg har dette på i dag. I dag har jeg ligget på alle 4 og skuret gulve i hele huset, støvet af og gjort rent. Det har vi alle tre. Manden fik luftet alle sofapuderne på terrassen, støvsuget og ryddet op. Vores søn gik også i gang med at rydde op på sit værelse, da han så vi var i gang :-) Senere kom mine svigerforældre på besøg i dag. Jeg havde bagt gulerodsboller med havregryn og solsikkekerner og bagt vandbakkelser, som jeg fyldte med hindbærmarmelade og vanilleis. Mums. De skal afsted i aften til fest i nærheden af hvor vi bor, så det passer perfekt at de kan overnatte i vores gæsteværelse. Dog mener min søn at hans bedstemor skal overnatte i hans "hule" han har en halvhøj seng, som faktisk er en borg. Sengen har været en af de bedre investeringer, for han er så glad for den. Den kan holde til at han hopper i den og kravler på den. Hulen er hans sted, hvor der er hyggetæpper og puder. Der er en lampe derinde og ofte sidder han og læser bøger derinde. Min søn og hans bedstemor har åbenbart aftalt i julen at hun skulle sove der når hun kom. Så der er allerede redt op til hende der ;-)


4 kommentarer:

  1. Jeg er vild med dette outfit.

    Tak for en super fed blog ;-)

    SvarSlet
  2. Åh jeg ville give alt for den jakke lige nu! Seriøs craving for prikker altsåå!! (;
    LÆKKERT outfit! (;

    SvarSlet
  3. Tak Katrine ;-)
    Jeg er også selv ret glad for jakken.

    /Chau

    SvarSlet