lørdag den 16. januar 2010

more activity ...




bluse flagermusærmer topshop, jeans topshop model Martha, støvler byttet i en ts handel, parka fra genbrugen, tørklæde fra monki

I dag begyndte jeg dagen med to timers step i centeret. Jeg er begyndt at træne igen, da jeg har døjet med ondt i ryggen et stykke tid. Det skyldtes simpelthen pga. af inaktivitet. Jeg har tidligere været en habil løber men efter at have blevet mor, så har løbet langsomt gledet ud i sandet. Min krop har trængt til motion og få pulsen op. Jeg er sikker på min underbevidsthed har givet mig tegn til at begynde at lave noget mere motion, for jeg har drømt jeg var ude og løbe tre nætter i træk i sidste uge :-) i drømmen havde jeg det rigtigt fedt og jeg vågnede op med dårlig samvittighed....
Det er virkeligt skønt at begynde igen og det er også et af mine nytårsfortsætter - at dyrke mere motion. Efter træning var jeg ude og handle ind for vi havde inviteret mine forældre og bror til chicken masala og kerala chicken. Så menuen står på indisk/pakistansk inspireret mad. Så jeg har bagt naan brød og vi har lavet ris med ægte safran, pinjekerner, rosiner, mandler, spidskommen, kanel stegt med lidt smør. Min mand lavede en ris med ovnbagte peberfrugter og hvidløg, en opskrift han så i kontanten forleden dag. Desserten var hjemmelavet vanille panacotta og friskkværnet kaffe.

Har du et nytårsforsæt?


Ingen kommentarer:

Send en kommentar