lørdag den 21. august 2010

dagens med cardigan


Dagens hvor jeg har cardigan fra Monki udover. Jeg er simpelthen blevet så glad for den og det er især farven som pt. hitter hos mig.

Lige nu er vi alle i fuld gang med at klæde os på til et brag af en bryllupsfest. Jeg skal forresten have min røde kjole på fra H&M Garden Kollektion og mine røde stiletter fra Olivia Monis på, krydret med et elastik bælte med guldspænde i livet. Så alt i kærlighedens farve, dog kun brudt af perlehalskæder en masse om halsen. Neglene skal lige have en gang lak med farven Diabolic fra Chanel. Jeg håber at få taget et billede, men lige nu vil jeg blot fokusere på at nyde en familiefest med alle dem jeg holder af.
Kan I alle have det dejligt!

1 kommentar:

  1. farven er virkelig super fin - så også et hit hos mig ;)

    SvarSlet