søndag den 29. august 2010

Inspiration og min weekend indtil nu








Jeg har haft disse billeder i min inspirationsmappe i længere tid og de er stadig inspirende. Det er super lækkert stylet, enkelt og underspillet. Jeg kan lide det hele især de stålgrå baggy bukser ser fab ud.

Jeg har indtil nu bare nydt weekenden og glædet mig over det fantastiske vejr vi har haft til trods for DMI havde varslet regn både fredag og lørdag. But noop, ikke der hvor jeg har været, der har solen skinnede og jeg har endda siddet udenfor og fået sol. I går var vi på brombær jagt sammen med et vennepar, og det var rigtigt hyggeligt. Vi fik fyldt en stor margrethe skål med hjem og det gjorde vores vennepar også. Så det må siges at være en god høst. Efter det kørte vi afsted til Ikea inden de lukkede for at købe en ny topmadras, men som så mange andre endte vi også hjem med mere end vi havde sat os for. Det endte desuden med to nye måtter til badeværelset, en ny krokodille skridmåtte, badeforhæng, stræklagen og div. småting. Så det var mest badeværelset som lige vi lige fik shinet op på ny. Senere om aftenen lavede manden brombærmarmelade, mens jeg lavede fuldkornspandekager. Hold da op hvor vi smovsede i os. Jeg behøver vist ikke sige at det hele smagte himmelsk! Det er iøvrigt første gang jeg laver fuldkornspandekager og det var de bedste pandekager nogensinde jeg har smagt og lavet. Manden sagde også at det var det bedste han havde bprøvet, så jeg kan varmt anbefale også at bruge fuldkornsmel til pandekager. Man kan lige så godt gøre dem lidt sundere og spise dem med lidt bedre samvittighed ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar