tirsdag den 17. august 2010

Saturday

t-shirt og cardi fra monki, shorts diy, bælte 2ndhand, støvler topshop, ur omega constellation

Lørdagens outfit, hvor lillemanden og jeg var ude i Fields for at købe fødselsdagsgave og efterfølgende forbi Sticks and Sushi. Jeg er ret glad for min nye cardigan i den brændte farve fra Monki, at jeg måtte have den i sort også. Typisk mig at have den samme ting i forskellige farve, når det er noget jeg kan lide. Købet blev selvfølgelig også retfærdiggjort ved at den kun kostede kr. 80,- og var sat ned fra kr. 300,- Jeg kiggede også efter den brændte cardigan til mine kolleger, da jeg alligevel var der, men de var selvfølgelig long gone. Den sorte her var iøvrigt også den sidste tilbage.
Topshop støvlerne er nye og blev leveret lige før ferien, de er virkelig dejlige at have på. Dem har jeg haft kig på i foråret og kunne ikke bestemme mig. Og da jeg endelig besluttede mig for dem var de selvfølgelig udsolgt. Tilfældigt spottede jeg at de var Back in Stock på Topshops hjemmeside og der var jeg ikke længe om at lægge dem i kurven :-)

1 kommentar:

  1. SKØNT outfit - er vild med kombien af dine shorts og sko! ;o)

    SvarSlet