torsdag den 5. august 2010

New In // tørklæde med batik


Nu er vi kommet hjem fra en dejlig ferie hos svigerforældrene i Risskov, Århus. De bor sådan et dejligt sted kun 500 meter fra vandet. Alle drengene og mine svigerinder har været i vandet undtagen mig. Jeg dyppede kun tæerne i vandet og synes det var iskoldt. Det er altså en omvæltning at komme hjem fra Madeiras 27 grader fra en skyfri himmel til en uge med maks 22 grader og gråt. Ikke rart, så det skulle jeg ikke nyde noget af.
I går var den sidste dag inden afrejse og jeg lovede at lave frokost inden vi skulle køre. Da mine svigerforældre dyrker squash i haven havde de flere (kæmpe) squash de ikke kunne komme til livs. Så jeg besluttede at lage squashkage med salat og hellefisk og laks til. Så jeg fik handlet ind i nærmeste Irma, men på vejen dertil spottede jeg lige en butik med udsalg. Ja, så jeg endte selvfølgelig med at købe noget derfra. Typisk mig! Jeg gik derfra med et tørklæde, en kjole, et hårspænde og 5 hårelastikker. Tørklædet er i 100% bambus og helt fantastisk blødt. Jeg elsker bløde tørklæder mod huden. Farven er så fin og jeg synes denne farve går godt til de mange brune og camelfarver som vi kommer til at se rigtigt meget til efteråret. Det har allerede været i brug. Det er fra Birds og kostede 799,- men jeg fik det for 200,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar