torsdag den 5. august 2010

Hjemme igen fra Jylland


Ja, så er vi hjemme igen fra dejlig ferie hos svigerforældrene. Vi vil bruge de sidste par dage hjemme inden hverdagen begynder for alvor på mandag. Jeg er meget bagud med mine outfits billeder, men jeg må indrømme at det altså ikke blev højst prioriteret og der er dage hvor der ikke lige blev taget billeder overhovedet. Ovenover er et af de dage hvor der blev taget billeder af mig. Her en af de kølige dage i Risskov hvor jeg har super skinny jeans fra Topshop, top fra hm, ruskindstøvler fra Zara og nyt tørklæde fra Massimo Dutti, som jeg købte på Madeira. Jeg har ialt fået 4 smukke tørklæder på min ferie indtil nu, synes det måske lige var overkill at få 4 stk. inden for mindre end 14 dage, så jeg har foræret det ene til mig bror. Og han er vild med det. Faktisk er de 3 tørklæder jeg købte på Madeira herre tørklæder.

Dagen i dag har gået med at få pakket ud og vasket. Vi har handlet ind så køleskabet og frugtskålen atter er fyldt. Så har manden omplantet vores store rhododendron plante fra krukke til bed. Det er altså ikke så lige til skal jeg lige hilse og sige. Hold da op der skal meget jord og vand til. Jeg har også haft grønne fingre i dag for jeg har gået og luget ukrudt i gården. Det er ligesom det har haft fantastiske forhold at gro mens vi har været væk. Det lignede en jungle da vi kom hjem. Så nu sidder jeg lettere radbrækket efter det, mens jeg nyder synes af en fin gård og overfyldt affaldssække.

Nu har jeg lige aftalt med manden at vi kører ind til København og oser lidt, inden jeg skal mødes med 3 af tøserne til middag på Frederiksberg og efterfølgende cocktails :-) Glæder mig til en tøse fnise aften.

Kan I have det godt og nyde det gode vejr!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar