fredag den 20. august 2010

Mere udsalg hos Monki


Jeg kom lige i tanke om i går at jeg ved en fejltagelse havde kommet til at give lillemandens hvide skjorte til mine svigerinde. Det var ellers meningen at han skulle have den på til brylluppet. Så jeg måtte køre forbi en h&m på vejen hjem og fik købt en hvid skjorte til ham. Det endte selvfølgelig med at jeg slog et smut forbi Monki og der fik jeg købt et par basis ting.
Det blev til et par sorte skinnies med høj talje, et par denimblå skinnies med høj talje, en hvid t-shirt, en tanktop med print, 2 basis t-shirts i samme farve.
Det hele var så rørende billigt så jeg slap med kr. 190,- for det hele.
De sorte jeans alene kostede før 280,- og de blå 350,- så jeg fik da en god besparelse på et par basisting. Faktisk har jeg regnet ud at jeg har sparede 790,-!!

2 kommentarer:

  1. Herlige køb! ;o)
    Du har da efterhånden fået samlet mange sager fra Monki! *SS*
    /Maria!

    SvarSlet
  2. hi hi...det synes jeg også. Men gode basis ting til en god pris. Jeg er allerede super glad for de sorte skinnies.

    SvarSlet