tirsdag den 10. august 2010

ternet skjorte på

strik monki, ternet skjorte h&m, shorts 2hand, booties rupert sanderson

Jeg har i længere tid ledt efter den perfekte ternet skjorte. Jeg havde nogle krav til skjorten og det er at den gerne måtte være i flannel, helst i tern med noget rødt i :-), ikke for kort og ikke for dyr. I torsdags fandt jeg så denne her i H&M og tænkte at nu skulle det altså være fordi den faktisk levede op til kravene, så den kom med hjem. Den koster 179,-
Jeg har for første gang mine nude booties på fra Rupert Sanderson og til trods for højden, så er de fantastiske at gå i. Det er bare utroligt og en lettelse at de er til at gå i. Så de ikke ender med at det kun er sådan nogen man kun har på, når man ved man kan sidde ned helst hele tiden :-)

2 kommentarer:

  1. Cool skjorte, klær dig rigtig godt!
    Kan også godt lide dine øjne på de to første billeder, du stirrer sådan på en rigtig sej måde :)

    SvarSlet
  2. Hej Julie,
    Tak skal du have! Jeg er faktisk ret træt på billedet, men skønt du kan lide blikket :-)
    /Chau

    SvarSlet