lørdag den 7. august 2010

Til 85 års fødselsdag




På vores ferie var vi til en 85 års fødselsdag med rigtige mange ældre mennesker i Brønderslev, nordjylland. Her valgte jeg at have min nye silkekjole på fra Massimo Dutti, vest fra Nué Notes, ruskinds støvletter fra Pura Lopez og vintage clutch. Billeder af hvad vi fik at spise til forret og hovedret. Efterfølgende kørte alle gæster hjem til fødselaren og fik lagkage og mere kage med kaffe og te. Det var en hyggelig dag.

Jeg befinder mig pt. i København til havnefestival med vores vennepar, som blev gift fornylig. Vi skal opleve byen sammen og nyde det gode vejr, inden der for alvor på mandag begynder en ny arbejdsuge. Jeg gruer mig lidt for den, ikke fordi jeg skal tilbage, men fordi vi har bare haft det så dejligt og sovet længe. Det bliver en hårdt start mandag morgen er jeg bange for :-)
Til dagen har jeg bikset en ret sammen som vist hedder stegte ris, som består af ris :-), ingefær, sort chilipaste, grøntsager, rejer, æg, samt kylling satay rester fra igår. Vi har tæppe med så vi skal have picnic i det fri. Senere på eftermiddagen har manden reserveret billetter hvor vi skal ind og se Toy Story 3. Lillemanden glæder sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar