fredag den 20. august 2010

Some of my newest Monki Stuff


Slå-om kjole, som jeg synes er sød med de "faldne" blade i blå, lilla nuancer. Slå-om kjoler kan redde en fra den værste tøjkrise og denne her med de "faldne" blade vil være perfekt til efteråret med et par tykke strømper og et par grove støvler.



Maxi nederdel i gråstål nuance i let krøllet kvalitet. Jeg synes den er fin med satinbåndet i livet.



Top med dyb udskæring og vandfalds drapering fortil. Den er lang, så jeg kan faktisk bruge den som en kort kjole.



Sort enkel lang dobbeltradet blazerjakke. Den er lækker blank kvalitet i overfladen og jeg kan godt lide at den har et slasket casual look. Den kan bruges til jeans, shorts og kjole. Så den har potentiale til at blive ynglingsblazeren til efteråret.



Sort cardigan med hørkvalitet. Det er en klassiker og kan bruges til det meste. Jeg købte den først i den brændte farve, som viste sig at være et scoop, så jeg måtte have den i sort også.



Cardigan med hørkvalitet, magen til den sorte. Hvis jeg skulle nævne en ting som jeg er mest glad for i øjeblikket, så må det være denne, for jeg bruger den ret ofte.



Frakke som går lige over knæet. Snittet og den måde jakken er syet på er fantastisk. Printet er pragtfuld og man associeres til Japan.




2 kommentarer:

  1. Fine ting du har shoppet! Tror snart jeg må kigge forbi :D

    SvarSlet
  2. Jo tak! skynd dig for hvis du skal nå de gode ting ;-)

    SvarSlet