tirsdag den 31. august 2010

I Sonia striber

bluse og shorts fra sonia rykiel for h&m, ruskindsboots zara

Et outfit fra en ganske almindelig hverdag i sidste uge. Kan desværre ikke huske hvilken dag, men jeg kan ihvertfald huske at det blev alt for varmt om eftermiddagen med støvlerne. Så de blev udskiftet til fordel til et par sandaler inden jeg gik fra arbejdet. Det blev til mine elskede Havianas, som jeg ofte har i min taske fordi de ikke fylder noget og praktiske til den uforudsete regnbye eller som sidst hvor det blev for varmt med støvler.

Jeg har strikbluse og strikshorts fra Sonia Rykiel for H&M. Begge dele er enkelt og behagelig at have på. Ikke så mange dikkedarer der og de blev suppleret med mine ruskindsoverknee fra Zara. Dem kan jeg holde ud at have på en hel dag, så dem er jeg glad for. Det eneste med dem er at farven på ruskindet smitter voldsomt af. Så meget at jeg nærmest får grå håndflader når jeg tager dem af og på. Der er ihvertfald meget overskudsfarve i dem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar