torsdag den 26. august 2010

260810

blazer h&m, t-shirt filippa k, buks monki, stiletter camilla stærk


Dagens outfit. Jeg har nye bukser på fra Monki. Ja..ja.. Monki er vist pt. en af ynglingsbutikkerne. Jeg var forbi i går for at købe et par af de højtaljet denimbukser til en kollega og stødte tilfældigvis på disse her. Sjovt, jeg ikke havde set dem tidligere, men det var det sidste par tilbage så det var vist lidt heldigt. De er også højtaljet og bliver lukket med en masse knapper. Så det er ihvertfald ikke denne buks jeg skal have på til en biftur ;-) til gengæld er de helt vildt dejlige at have på. De kostede iøvrigt kun 80,- kr. sat ned fra 350,-

Jeg fik også kompliment for disse bukser, så kollegaen ville også gerne have disse her, men i og med det var det sidste par var det jo lidt svært. Til gengæld så jeg at de havde lidt tilbage af de andre højtaljet baggy tilbage som jeg har på her.

2 kommentarer:

  1. Elsker de højtaljede bukser :)

    Michelle

    SvarSlet
  2. Jeg er også blevet helt glad for de højtaljede :-)

    /Chau

    SvarSlet