fredag den 13. august 2010

Fredag d. 13

t-shirt juicy couture limited edition, blazer og shorts 2hand, bælte kirsten schjønning, booties acne, taske zara

Jeg har helt glemt dette outfit, som er fra sidste torsdag. T-shirten er en gave fra manden sidst han var i San Francisco, t-shirten er en limited edition og kunne kun fås i SF. Blazer er et 2hand fund og som den har reddet mig flere gange i de dage hvor jeg har været uinspireret. Den går bare til det meste, så den har jeg godt nok brugt tit. Torsdag aften skiftede jeg dog til noget da jeg skulle til København sammen med Karin.

Jeg er pt. en dårlig blogger med få indlæg fra min side i den sidste periode, men jeg har travlt med mange ting både privat og arbejdsmæssigt. Jeg synes faktisk det er lidt ok, for jeg har været flittig i andre perioder. Dette indlæg på en fredag d. 13 er faktisk indlæg nr. 1333 siden jeg begyndte :-)
Det er så fedt at det er fredag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar