onsdag den 11. august 2010

Mandag, første dag på jobbet

nederdel og cardigan monki, bælte thelin, sandaler zara


Tøjet fra i mandags hvor det også var første arbejdsdag efter en dejlig ferie på 3 uger. Jeg er blevet ret glad for min nye monki cardigan at den kom på igen i mandags. Jeg er lidt vild med farven som er lidt udefinerbar og noget i retning af lys terracotta...oder? Også er der hør i materialet at den er dejlig let og luftig. Anyway er jeg ikke den eneste som synes den er fin, for 3 af mine kolleger måtte vide hvor den var fra. Og da jeg fortalte dem om prisen på de 80,- så var de alle hurtige og ville høre om der var flere tilbage i denne farve. Så jeg lovede dem at kigge efter en til dem hver, og jeg var forbi der i går og der var der selvfølgelig udsolgt.

Min første arbejdsdag gik med at læse emails og få et overblik over hvad der var sket og status. Det var også godt at gense mine kolleger og få udvekslet ferieminder. Ja, det var vidt det den første dag gik på. Det er hårdt at starte igen efter ferien.
I dag er jeg på kursus hele dagen og jeg talte med kursusafholderen som fortalte at det bliver en hård og stram dag....nå, jeg må vist bare klø på og håbe at der bliver sidder lidt fast i hovedet.

I aften er vi inviteret til middag hos min søns venindes forældre så det glæder jeg mig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar