fredag den 20. august 2010

in cashmere grey dress

kjole massimo dutti, snakeskin sko jimmi choo for h&m, ur omega constellation, ring glitter


Gårsdagens outfit hvor jeg havde min nye kjole i cashmere på. Den er super skøn og blød at have på. Jeg fik så mange komplimenter for den på arbejdet. Den er også købt på ferien og faktisk en som manden synes jeg skulle prøve. Umiddelbart så den ret kedelig ud på bøjlen, men på mandens opfordring blev den prøvet og dermed også købt. Det er svært at se på billedet, men den har faktisk nitter på skulderne. Udover den havde jeg min nye jakke på fra Monki.

Her til eftermiddag er vi ved at gøre os klar til endnu en bryllupsfest vi skal til i morgen. Ihh..jeg glæder mig. Jeg elsker bryllupper, det er så romantisk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar