fredag den 6. august 2010

Et af mine favoritsteder



Her tilbringer jeg meget af tiden når jeg er på ferie i Århus. Vi bor i det "lille hus" som vi kalder det (nederst billede) det er et hus på 24 kvadratmeter med bad og der er en dør ud til den anden side som kan lukkes halv op (ligesom i bamses hus) Det er et hus, som min svigerfar selv har bygget med hjælp fra hans sønner. Huset er beklædt med cedertræ og luften i huset er altid frisk. Det er rart at vi har vores eget som vi kan gå ind til, hvis man som vi er en stor familie og sommetider kan have brug for lidt tid alene :-) og vi har faktisk også eget terrasse lige udenfor Som I kan se på billederne har jeg siddet og blogget fra terrassen og fra den modsatte terrasse. Jeg har lånt svigerfars ekstra computer.

Vi er en stor familie og vi bliver større og større med tiden. Vi skal faktisk til bryllup igen om 14 dage og der får jeg en ny svigerinde fra Holland. Det bliver så spændende. I den forbindelse har mine svigerforældre valgt at bygge ud igen for at der skal være plads til os alle sammen og alle børnebørnene :-) Projekt byggeri er et projekt som hele familien er involveret i som altid og vi er snart færdige med det nye.

Jeg elsker at komme der for det er næsten som at være hjemme og jeg får slappet af ;-) Ofte traver vi alle sammen iført badetøj og håndklæder under armen og går ned i samlet flok ned til vandet. I år var jeg dog en kylling og sprang fra med badningen. Jeg har en cykel stående hos mine svigerforældre (gave fra dem), den står fast hos dem og den bliver ofte luftet når jeg kører ind til Århus by. Byen er så hyggelig med mange fine butikker, især FF2, Junk de Luxe og Hørlyck er mine foretrukne. Jeg tror endnu ikke at jeg har været i omegnen og ikke været i byen. Den sidste aften inden vi skulle hjem lavede jeg sushi og der sad vi alle sammen udenfor på den store terrassen og nød solens varme stråler inden den gik ned. Så satte vi terrasssevarmeren til :-) Det er bare luksus at komme der og blive tanket mentalt op.

Dette er en del af mit liv og som jeg holder meget af.

4 kommentarer:

  1. dejligt med sådan en god svigerfamilie, det betyder bare så meget.

    -Katja

    fashionbysobczak.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hvor ser der bare hyggeligt og smukt ud :)

    SvarSlet
  3. Mine svigerforældre er som mine egne forældre. Jeg holder virkelig meget af dem. Jeg nyder virkelig at holde ferie hos dem i de dage hvor vi ikke er for mange ;-)

    /Chau

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud, det lille hus. Risskov er heller ikke det værste sted at bo i Århus. ;o)

    SvarSlet