fredag den 13. august 2010

Etro SS10


foto: stiletterne.dk

Jeg fandt lige denne collage med kreationer fra Etro SS10 hos Stiletterne.dk
Det er så smukt at jeg måtte dele det med Jer. Tøjet, sammensætning og farverne er jeg helt vildt med. Tænk at vi officielt er gået ind sommerens sidste sommer måned for i år, jeg håber at der venter os en lang indiansummer forude. Vejret i den sidste uges tid har ikke budt på mange terrassedage om eftermiddagen. Jeg siger om eftermiddagen fordi jeg selv er startet på arbejde i mandags efter en lang sommerferie og der lægger man altså mærke til vejret om eftermiddagen og det har ikke været værd at skrive hjem om desværre. Jeg synes faktisk det er syndt for mine kolleger og folk som startet ferie i mandags, især hvis de har valgt at blive hjemme.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar