tirsdag den 28. september 2010

Isabel Marant sko




foto: streetfsn.com


På billedet ses de flotte Isabel Marant sko. Røde sko er en af de ting som går igen og igen på modescenen dette efterår og hvis du spørger mig så går de bare aldrig helt af mode. For mig er de et must have i en garderobe. De kan pifte det kedeligste outfit op på et andet niveau. Jeg blev meget glad for mine røde stiletter fra Olivia Monis, som jeg fik i fødselsdagsgave af manden i juni. Røde stiletter har længe været et must i min garderobe. Min kærlighed for røde stiletter begyndte for snart 5 år siden hvor jeg købte mine første røde stiletter fra Stærk og jeg bruger dem stadig flittigt, bla. her. Jeg synes man kan bruge røde sko til mange outfits og lejligheder. Billederne foroven minder mig om, at jeg også havde mine på med opsmøget jeans lige her eller med kjole som her.

Ja, jeg tror ikke jeg bliver trætte af røde stiletter (foreløbig) indtil videre har kærligheden for dem varet i snart 5 år.
Hvad med dig? Er røde stiletter noget for dig?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar