tirsdag den 7. september 2010

R&M bryllup

Billeder fra en af sommerens romantiske bryllupsfester vi var til. Festen foregik på en gård med overnatning og der var mange fine indslag med taler og sange. Min mand var toastmaster og han fik virkelig vist sit værd. Der var meget koordinering med kokken for at få alle taler og sange med, men alle nåede at få taletid. Festen sluttede af med et brag af en fest med live orkester til sent nat.
Jeg elsker bryllupsfester og jeg går ikke fra et bryllup uden at knibe en tåre eller få gåsehud.



Brudeparret på vej til bilen og mere fotografering


Brudeparret får lige et glas boblevand inden de kører

Måløv kirke



Min tallerken og man kan ane mit navn på menu oversigten


stemningsbillede fra en fantastisk fest


Første del af hovedretten

Forretten


desserten, creme brulée kom lige efter

Ingen kommentarer:

Send en kommentar