søndag den 26. september 2010

Mit overflødighedshorn




spejlskrin zara, transperant skrin netto, smykketræ og rund kurv ikea

Sådan ser det ud hvor jeg har "næsten" alle mine smykker og div. accessories. Jeg har flere smykker, men det kan simpelthen ikke være der, så det er opbevaret i æsker i en af skufferne. Det hele står på en høj kommode, som er placeret i vores gæsteværelse som også fungerer som walk-in closet. I samme kommode har jeg mit undertøj, bælter, tørklæder, små dimser som hårspænder og elastikker, solbriller m.m. Som I kan se er mit smykketræ totalt overdænget med halskæder så jeg kunne godt tænke mig et til. Spørgsmålet er bare hvor det skal stå?

4 kommentarer:

  1. Hold da op hvor ser det fint ud!
    Sikke en orden :D

    :)
    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ihhh hvor er det dog fint det skrin fra Zara - hvem der bare havde sådan et.... ;o)))
    Glæder mig sørme til at få mit!
    Hvor har du dog mange flotte ringe...

    SvarSlet
  3. Wauw det er vildt og flot!! :D

    SvarSlet
  4. av man an da ikke andet end at være super ked af ens smykkeskrin ikke er ligesom dit!!! fantastisk.
    /Emma SOfie

    SvarSlet