mandag den 6. september 2010

yesterday was with a grrr...

kjole christopher kane, tights h&m, støvler notabene


Gårsdagens outfit hvor jeg har kjole med alligator print på. Den er stadig et hit hos min søn - han synes den er lidt sej. Vi mødte også en af naboerne på vej til svømning som også lige måtte se en ekstra gang hvad jeg havde på maven.
Dagens grrr... er ikke kun refereret til alligator printet, men da vi ankom til svømmehallen og havde fået os gjort klar til at komme i vandet, så ville lillemanden ikke i vandet alligevel, hvilket ikke ligner ham, for han plejer at være en vandhund. Så ved ikke hvad der lige gik galt der?? Så mor var lidt grrrr... så det var op af vandet for mit vedkommende og ud og skylle af og i tøjet igen. Vi prøver igen næste søndag forhåbentlig med bedre held.
Vejret var også fantastisk i går, så på vejen hjem fra svømning kom den langærmet t-shirt og tights ikke på igen. Jeg brugte en stor del af dagen i går med at slikke sol på terrassen, men der blev også tid til overs til tøjvask og rengøring. Det kedelige skal også gøres inden en nye uge begynder.

Hvad brugte du din søndag på?

1 kommentar:

  1. hvor er den sej :D
    Og sjovt at naboen lige skulle kigge en ekstra gang ;)

    :)
    http://so-this-season.blogspot.com/

    SvarSlet