tirsdag den 28. september 2010

Igår tilsat lidt karry gult

blondeskjorte, lang vest fra hm, nederdel monki, læderbælte urban outfitters, læderstøvler paul smith, tørklæde monki, taske rika

Hvad jeg havde på i går på arbejdet. Grundet mit arbejde og med møder kan jeg ikke altid skeje mig ud med tøj som trævlede jeans, skredded t-shirt, dødningehoveder, hotpants, læder fra top til tå. Det kræver bare at jeg går klædt nogenlunde konservativt "voksent" , for jeg vil gerne tages seriøst på jobbet. Det kræver til tider sit i og med jeg er pige og kan fremstå ung i en mandeverden. Men jeg synes selv at jeg trods det er tro mod mig selv. Mine outfit er altid meget mig og bliver sat sammen med et par detaljer, som går igen. Her er det et råt læderbælte i brunt og et par støvler med stort rå lynlås, som bryder det fine. De to ting matcher iøvrigt i farverne for at samle outfittet.
Har du et job som kræver at du er "klædt på"?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar