onsdag den 1. september 2010

1st of September

t-shirt og blazer fra monki, nederdel fra hm trend, bælte fra hm, sandaler fra nelly

Jeg fik afleverede sønnike i dag ved en hytte sammen med en lille folk af forældre med børn og pædagoger. Vores lille dreng skal nemlig på feriekoloni de næste par dage. Han har været så dygtig til at hjælpe med at pakke hans lille taske med lommelygte, tøj og toilettaske for de næste par dage. Der var heller ingen problemer eller andet mht. turen. Et par af de andre forældre fortalte mig at deres barn havde haft det svært ved tanken om at skulle være hjemmefra og har haft ondt i maven. Den tanke havde slet ikke strejfet mig kunne ske for min dreng. Det eneste der havde været var at han helst ville være i børnehave og lege med hans veninde. Hun skulle nemlig ikke med. Så han skal hentes fredag eftermiddag. Manden og jeg har derfor aftalt at vi imorgen aften skal have en kæresteaften hvor vi tager ud og spiser. Jeg glæder mig til det, men jeg savner allerede lillemanden :-)

Så jeg havde ikke tralvt med at køre fra arbejde for at hente ham og vi var inviteret til middag hos mine forældre. Så på vejen dertil kørte jeg forbi centeret for at ose lidt. Jeg fik lidt med hjem som jeg vil vise snart.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar