onsdag den 8. september 2010

wearing my new camel jacket

silkeskjorte zara, tweed nederdel patrizia pepe, støvler bruno&joel, læderjakke h&m trend


Dagens outfit. Ikke så meget at berette om. Har været på arbejde hele dagen med møder og mine forældre har hentet lillemanden om eftermiddagen. Jeg har ikke skulle skynde mig hjem, så jeg benyttede lejligheden at komme på posthuset med pakker. Nåede forbi en genner og en børnetøjsbutik på vejen hjem. Fandt ikke noget i genneren, men fik købt en lækker vinterjakke til lillemanden. Flyverdragten blev købt sidste uge med vinterstøvlerne. Vinter overtøjet består hver vinter af flyverdragt og en vinterjakke samt 2 par vinter støvler. En dyr post hver efterår/vinter, men sådan er det med de små purk. De vokser så hurtigt så sidste års model ikke længere passer ;-) Så nu er det klaret og han kan gå vinteren i møde forhåbentlig uden at fryse.
Spørgsmålet er så om jeg selv skal have nyt vinter overtøj?? Man kan jo ikke sige at jeg er vokset ud af mit :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar