lørdag den 4. september 2010

Det gjorde jeg bare ikke...


...jo det gjorde jeg - købte et stk. nyt fodtøj :-) Jeg vil helt sikkert huske året 2010 for året hvor der røg flest sko, sandaler og støvler ind i garderoben. Men i den sidste periode har jeg været lidt flittig med at sælge ud af noget af det jeg enten ikke brugte så tit eller bare må erkende jeg ikke kommer til at bruge. Så jeg synes godt, jeg kunne tillade mig at shoppe lidt på den front.
Jeg havde lidt tid til mig selv i torsdags inden jeg skulle mødes med manden til vores kæresteaften, så jeg slog et smut forbi Illums. Og jeg gik derfra med en pose.
Kan I gætte hvad det er? :-)

3 kommentarer:

  1. Ha ha.... ja jeg gætter jo på et par Acne støvler - måske low rider i sort? ;O)
    Tillykke med dem - dem blir du glad for.

    SvarSlet
  2. Acne short pistol..?

    SvarSlet
  3. Hej Hanne,
    ja, den var jo ikke så svær. Æsken lyser jo at Acne. Low rider i sort blev bestemt også overvejet, men det er ikke dem.

    Hej Anonym,
    Jep, det er Ance Short Pistol som kom med hjem i torsdags :-)

    /Chau

    SvarSlet